Hei og velkommen til Nøtterøy Friidrett sin side!

Nøtterøy friidrett er en friidrettsgruppe i vekst med god fordeling av barn i alle alderstrinn og som drives av frivillige foreldre.

Vi fokuserer på lek og moro fremfor prestasjoner.

Gruppen har trening på Nesskogen  i sommersesongen  og i hall om vinteren. Treningen er for barn i alderen 6 – 13 år.

FRIIDRETSTRENING UTENDØRS PÅ NIF-BANEN

Vi starter 2017 høstsesong mandag 21. august.

Mandag

6-9 år: 1730 – 1900

10-14 år: 1830 – 2000

OnsdagOnsdagene  møter alle klokken 1800 og trener til 1930 men stor og liten gruppe trener hver for seg. Oppmøtet på onsdagene har variert en del og på denne måten blir vi mer fleksible.

Vi prøver å ha et allsidig treningsopplegg med blant annet løp-, hopp- og kasteøvelser. I vintersesongen er det større fokus på spenst og styrkeøvelser som følge av sirkeltrening inne.

Barna trenger egnet sko for løping og ellers tøy som er godt å bevege seg i. Husk regntøy og litt varmere tøy når været/ sesong tilsier at det er aktuelt. Vi har også eget kjempefint klubbtøy som kan kjøpes ¨på Sport 1 på Revetal, hvor det er opprettet egen klubbavtale med gode rabatter for alle medlemmer og  familie. Dette gjelder alt av sportsutstyr i butikken.

For den yngste gruppen ønsker vi at en foresatt eller voksen er tilstede ved trening, i tilfelle noe skulle oppstå med barnet eller vi en sjelden gang avslutter tidligere grunnet dårlig vær.

Treningsavgiften er kr. 600,- og gjelder for et skoleår, inkl. pålagt forsikring for barna under trening og stevner. Forsikring gjelder barn opp til det året de fyller 13. For barn over 13 år gjelder særforbundenes egne lisenser.

Beløp settes på konto 2470 25 50692 , merk. med barnets fulle navn og fødselsår. Betales senest etter 3 oppmøter.

Spør en av trenerne om registreringsskjema for medlemskap.

Vi har egen Facebook side som dere kan melde dere inn i ( lukket gruppe ) hvor vi legger ut aktuell informasjon.

Ønsker du å prøve? Møt opp på en av treningene så tar vi det derfra.

Vel møtt!

Leder: